Cândva în anul 2005

Odată cu apariţia internetului, a posibilităţilor oferite de acesta, colecţionară fiind, am avut curiozitatea să caut pagini cu teme de colecţii. Am sesizat că în directoarele web româneşti nu exista la acea vreme nici o pagină despre o colecţie de cutii sau etichete de cutii de chibrituri. Aşa mi-a venit ideea de a realiza eu o astfel de pagină, cu atât mai mult cu cât am dorit să prezint lumii întregi, producţia  autohtonă de ambalaje de chibrituri.

Anii au trecut …

În tot aceşti ani, am reuşit să dezvolt pagina web iniţială, în care-mi prezentam exclusiv o parte a colecţiei, în ceva mult mai complex, intr-o pagină cu multe informaţii legate de industria românească de chibrituri, respectiv producerea chibriturilor în marile fabrici de la Timişoara, Bucureşti, Brăila, Gherla, dar şi despre existenţa micilor ateliere, despre existenţa altor colecţionari români şi colecţiile lor, Cataloagele exemplarelor româneşti, divertismentul în „Lumea chibriturilor”, Actualitatea zilei pe cutiile de chibrituri, şi mai recent am încercat să călăuzesc vizitatorul pe tărâmul descifrării mesajelor şi informaţiilor inscripţionate pe cutiile de chibrituri.

Azi, martie 2010

Odată cu imensa popularitate a blogurilor, am considerat oportună realizarea acestui blog din aceleaşi considerente pe care le-am avut atunci când am realizat site-ul, şi anume, să popularizez existenţa unei pasiuni, mai puţin răspândite la noi în ţară, şi, mai ales, să  pot prezenta – celor interesaţi – cutiile de chibrituri româneşti fabricate de-a lungul anilor.

